明天是林家血案三十週年的日子,

三十年後的現在,我們要以我們的歌聲唱出感動

向世人再次表明在這個曾經流血的地方,現在充滿了上帝的愛。


第一首歌:Prayer for Peace 和平之禱

詞:St. francis of assisi 曲:Benjamin Harlan

Lord, make me an instrument,
Lord, make me an instrument,
Lord, make me an instrument of Thy peace;

That where there is hatred, let me sow love;
where there is injury, pardon;
where there is doubt, faith;
where there is despair, hope;
where there is darkness, light;
and where there is sadness, joy.

O Divine Master,
grant that I may not so much seek
To be consoled as to console;
to be understood, as to understand;
to be loved, as to love;
It is in giving that we receive,
it is in pardoning that we are pardoned,
It is in dying that we are born to eternal life,
to eternal life.


台語詞:

主,請你用我,用我作你器具

主,用我作你平安器具

有怨恨的所在,賜我疼心;有罪惡的所在,請赦免

有懷疑的賜我信心;絕望的賜盼望

黑暗時賜光明;悲傷者賜喜樂

哦至聖主上帝,賜我使我無時常

找安慰像安慰人

盼望被了解親像了解人

被疼惜像疼人

施恩給人的就受恩惠,赦免別人的就受赦免

在死亡時刻得著活命

永遠的活命,永遠的活命



第二首歌:所有一切

arrow
arrow
    全站熱搜

    gikongchoir 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()